Om oss
Bli litt kjent med oss
Vil du vite mer om hvem vi er og hva vi tror på?
Hei!
Vi jobber med det vi har lidenskap for. Markedsføring som virker. Å få være kreative med tekst, teknologi og grafikk, samtidig som vi hele tiden måler og forbedrer. Vi tror på det med å levere noe som virker for oss, oppdragsgiveren og sluttkunden. Tillit er viktig, dette har vi løst med garantier.
“Din markedsføring, ditt marked og dine konkurrenter blir analysert, og du får en prognose som vi til og med gir garanti på”
Å tale er sølv, å tie er gull. Å lytte til sine kunder er det mest verdifulle. Vi hjelper med markedsanalyser og brukertester som sørger for at dere er på nett med publikum. Vi hjelper med strategi for å se til at dere finner en god plass i markedet.
Vi er tre uavhengige konsulenter som har hvert våres selskap og vi har samarbeidet i mange år. Coinno AS er selskapet til Stefan Eklund og står bak Coperformance. Når det blir tid skal navnebyttet gjennomføres fullstendig. Oppdrag til oss går gjennom felles møter og du får ved behov tilbud fra hver av oss.
Velkommen til oss!
Vårt fantastiske team
Stefan Eklund
CEO
Hei, jeg jobber mye med salg og markedsføring. Jeg er ofte deres kontaktperson hos oss. Som kreativ person gjør jeg reklametekst, grafisk og konseptutvikling. Jeg har faglig bakgrunn fra kunst, økonomi, markedsføring og innovasjon.
Silje H Rangset
CMO
Hei, jeg er utdannet produktdesigner og grafisk designer. Jeg har jobbet i byråer og på kundesiden med all slags praktisk markedsføring. Har mottatt pris innen kultur, fått kulturstipend og vunnet Diamond awards på Noroff for beste grafiske arbeid.
Paal Joachim Romdahl
CTO
Hei, det er jeg som får de digitale hjulene til å gå rundt her. Jeg jobber med webutvikling og design på alle plattformer, med spesialisering i WordPress og WooCommerce. Jeg har også jobbet som web-lærer. Har faglig bakgrunn fra kunst og web.
Våre verdier
Din lønnsomhet er vår lønnsomhet. Vi tenker helhetlig og langsiktig, les mer om hvordan vi tar ansvar som bedrift med vår CSR.
Lønnsomhet for alle
Vi tror på at det som lønner seg for vår kunde, og for alle berørte, også lønner seg for oss. Vokser våre kunder så vokser vi. Det koster mye å bli kjent med kunder, samarbeidspartnere og leverandører, så vi tenker langsiktig. Samtidig må man være smidig og løse utfordringer rakst og kortsiktig, men altså uten at det går på bekostning av langsiktig strategi. Vi har også en tredelt bunnlinje, vi måler vår suksess på økonomisk gevinst, på sosial endring og på økologisk endring. Kort fortalt jobber vi for å tjene penger på det vi liker og samtidig oppføre oss bra.
Markedsorientering
Vi ser på markedsundersøkelser og rammeverk for konseptutvikling som grunnleggende for arbeidet vi gjør. Våre oppgaver er alltid en del av en helhet og vi jobber målrettet. Det er bedre å lytte til markedet enn å sitte og lage noe for seg selv som man deretter prøver å pushe. Vi har helt klart market pull som hovedstrategi, men man skal selvsagt også selge aktivt der hvor det passer.
Kundeopplevelse
Vi tror på å gjøre en god jobb. Da kommer resultatene. Du som kunde må likevel være orientert om hva som skjer og hvordan det går, i tillegg til hva som kan forventes. I vår relasjon med deg skaper vi et godt kreativt miljø som også har elementer av analyse og målstyring. Vi jobber med kontinuerlig forbedring og har som mål å perfeksjonere i alle ledd. Dette lønner seg mest, og man kan komme på topp, men det koster og tar tid. Det er derfor også naturlig at vi hele tiden utvikler oss selv for å kunne yte mest mulig effektivt for deg som kunde.